dabika mag2

چگونه کرم ضدآفتاب شیسیدو مناسب پوستتان را انتخاب کنید؟

1402-01-04
9:30 ب.ظ

کرم‌های ضدآفتاب Shiseido مجموعه‌ای چشمگیر از جوایز را به خود اختصاص داده‌اند. برای برندی که میراث ۱۴۰ ساله را با پیشرفت‌های علمی در مراقبت از پوست همگام می‌کند، جای تعجب ندارد. اما با این همه فرمول متنوع، کدام یک برای شما مناسب است؟ بیایید نگاهی دقیق‌تر به پرفروش‌ترین محصولات ضد آفتاب شیسیدو و آنچه که آنها را متمایز می‌کند، بیاندازیم.

 

فناوری هوشمندانه‌تر ضدآفتاب

در حالی که بسیاری از ضدآفتاب‌ها دارای SPF بالا و محافظت با طیف وسیع هستند، اما همه فرمول‌ها نمی‌توانند با عرق‌کردن در فضای باز یا شنا و موج‌سواری سازگاری داشته باشند. کرم‌های ضدآفتاب شیسیدو که برای استفاده فعال، طراحی شده‌اند (معروف به روزهای ساحلی یا سایر فعالیت‌های خارج از منزل) و دارای فناوری مقاومت به رطوبت هستند، که در واقع به آن‌ها کمک می‌کند تا به جای شسته شدن، روی پوست مرطوب، مؤثرتر شوند. این فرآیند زمانی عمل می‌کند که یون‌های منفی موجود در فرمول با یون‌های مثبت در تعریق یا آب ترکیب می‌شوند تا لایه‌ای اضافی از محافظت در برابر آفتاب ایجاد کنند. این فرآیند بسیار هوشمندانه است.

آخرین کشف این برند، فناوری HeatForce، به روشی مشابه عمل می‌کند، این تکنولوژی حساس به گرما در ضدآفتاب، با گرمای خارجی (از خورشید یا بدن شما) فعال می‌شود و مانعی قوی‌تر را در برابر نور خورشید تشکیل می‌دهد.
مانند تمام ضدآفتاب‌ها، شما همچنان باید فرمول‌های با تکنولوژی پیشرفته شیسیدو را هر دو ساعت (یا 80 دقیقه در آب) و پس از حوله کشیدن، دوباره استفاده کنید. اما می‌توانید شنا یا عرق کنید بدون اینکه نگران باشید که کرم ضدآفتاب شما تحت تاثیر قرار گرفته و غیرفعال می‌شود.

چگونه کرم ضدآفتاب شیسیدو مناسب را انتخاب کنیم؟

مواد فعال معدنی را به مواد شیمیایی ترجیح می دهید؟ آیا به SPF نیاز دارید که پوست شما را چرب نکند؟ یک فرمول عالی برای شما در اینجا وجود دارد:

 

لوسیون ضدآفتاب Shiseido Ultimate Sun Protector Lotion SPF +50

مزایای این محصول:

این ضدآفتاب همه جنبه‌ها را بررسی می‌کند: به سرعت پخش و نامرئی می‌شود و می‌تواند برای صورت و بدن استفاده شود. فرمول ایمن آن با دستورالعمل‌های برای ضدآفتاب سازگار با اقیانوس مطابقت دارد.

مواد فعال: آووبنزون 2.3٪، هموسالات 10.0٪، اکتیسالات 5.0٪، اکتوکرایلین 5.0٪

اجزای اصلی: فناوری‌های WetForce و HeatForce یک پوشش محافظ ایجاد می‌کنند که توسط آب و گرما تقویت می‌شود.

مناسب برای صورت و بدن

SPF: +50

دارای چربی

مقاوم در برابر آب به مدت 80 دقیقه

 

 

 

 

کرم ضدآفتاب Shiseido Ultimate Sun Protector SPF +50

مزایای این محصول:

این فرمول مرطوب‌کننده و ایمن برای صورت و گردن است و به مرطوب نگه‌داشتن و محافظت از پوست در برابر آفتاب کمک بزرگی می‌کند. این ضدآفتاب بدون ایجاد احساس چربی و دارای اکسید روی می‌باشد که متخصصان پوست به دلیل قدرت محافظتی وسیع، آن را ترجیح می‌دهند.

مواد فعال: اکتیسالات 5.0٪، اکتوکریلن 7.0٪، دی‌اکسید‌تیتانیوم 3.8٪، اکسید‌روی 19.4٪.

اجزای اصلی: فناوری‌های WetForce و HeatForce به افزایش اثربخشی در هنگام شنا و عرق کردن کمک می‌کنند.

مناسب برای صورت

SPF: +50

دارای چربی

مقاوم در برابر آب به مدت 80 دقیقه

 

 

 

 

 

 

ضدآفتاب شیسیدو محیط شهری بدون چربی، محافظ UV با SPF 42

چرا این محصول فوق‌العاده است

محافظت روزانه این ضدآفتاب قابل شکست نیست. روکش مات کنترل‌کننده چربی اضافی، آن را برای استفاده زیر آرایش ایده‌آل می‌کند. به علاوه، شستن آن در پایان روز آسان است. بافت این کرم بسیار سبک است و می‌توان به جای پرایمر نیز از آن استفاده کرد.

مواد فعال: اکتینوکسات 4.9٪، اکتوکریلن 3.0٪، اکسید روی 12.5٪.

ترکیبات کلیدی: این کرم ضدآفتاب دارای هیالورونیک اسید است که نقش آبرسانی دارد.

مناسب برای صورت

SPF: 42

بدون چربی

مقاوم در برابر آب به مدت 40 دقیقه

 

 

 

 

 

 

ضدآفتاب Shiseido Clear Stick UV Protector WetForce SPF +50

چرا این کرم ضدآفتاب عالی است:

افرادی که در حال تکاپو هستند، این ضدآفتاب نامرئی را دوست خواهند داشت، که می‌تواند در هر جایی استفاده شود. این فرمول غیرچسبنده را می‌توان هم در زیر و هم روی آرایش استفاده کرد.

مواد فعال: آووبنزون 2.5٪، هموسالات 10.0٪، اکتینوکسات 4.9٪، اکتیسالات 5.0٪،اکتوکرایلین ٪5.0، اکسی‌بنزون 3.0٪.

اجزای اصلی: فناوری WetForce هنگام تماس با آب یا عرق، محافظت را افزایش می دهد. این SPF همچنین حاوی لسیتین سویا (که به جلوگیری از چین و چروک کمک می‌کند) و عصاره شیرین بیان (شناخته‌شده در جلوگیری از ایجاد و برطرف کردن لکه‌های تیره) است.

مناسب برای صورت و بدن

SPF: +50

دارای چربی

مقاوم در برابر آب به مدت 80 دقیقه

 

 

 

 

 

کرم ضدآفتاب شیسیدو Ultimate Protection Lotion WetForce برای پوست‌های حساس و کودکان با SPF+50

دلایل عالی بودن این محصول:
مواد فعال این کرم تمام معدنی است که آن را برای پوست‌های حساسی که به راحتی توسط ضدآفتاب‌های شیمیایی تحریک می‌شوند، ایده‌آل می‌کند. این محصول فاقد عطر، الکل و پارابن است و استفاده از آن برای کودکان نیز بی‌خطر است.

ترکیبات فعال: دی‌اکسید‌تیتانیوم 9.1 درصد، اکسید روی 19.3 درصد.

ترکیبات کلیدی: عصاره میوه تمشک محافظت‌ آنتی‌اکسیدانی ایجاد می‌کند، همچنین عصاره برگ آلوئه‌ورا، پوست را هیدراته و آرام می‌کند و تحریکات پوستی را تسکین می‌دهد.

فناوری WetForce این محصول محافظت در برابر آب یا تعریق را افزایش می‌دهد.

مناسب برای صورت و بدن

SPF: +50

بدون چربی

مقاوم در برابر آب به مدت 80 دقیقه

 

© هرگونه کپی‌برداری جزئی یا کلی از مطالب مجله دبیکا بدون کسب مجوز مکتوب ممنوع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین دبیکا تعلق دارد.